Usein kysytyt kysymykset

Kysymyksesi. Vastauksemme.

Etsitkö uutta autoa? Se voi olla hankalaa. Täällä vastaamme kysymyksiisi.

Yleistä


Hinta sisältää:

  • Hinta sisältää: – ALV – auton sisä- ja ulkopintojen pesun – auton rekisteröinnin – Sisältää neljäsosan säiliön tai 75% ladatun

Videopuhelu soitetaan WhatsAppin välityksellä. Palvelumyyjämme soittaa sinulle sovittuna ajankohtana näyttääkseen auton sinulle sekä vastatakseen mahdollisiin kysymyksiisi. Videopuhelussa näytetään auto sinulle läpikotaisin.

Kaikki automme on huollettu maahantuojan huolto-ohjelman mukaisesti ja tarvittaessa myyjämme toimittaa sinulle lisätietoja auton huoltohistoriasta.

Varaa auto

Suosittelemme varaamaan tapaamisajankohdan ja kertoa kiinnostuksesi tietystä autosta, jotta voimme tarvittaessa ilmoittaa ajoissa mikäli autolla on muita kiinnostuneita.

Kyllä voit, olet tervetullut katsomaan useampaakin autoa.

Oletko nähnyt verkkosivuillamme auton, jonka haluat varata ja jonka vuoksi haluaisit sopia tapaamisen? Voit siinä tapauksessa napsauttaa auton tarkempien tietojen sivulla kohtaa ”Sovi tapaaminen”.

Saat meiltä vahvistussähköpostin ja auto varataan sinulle. Myynnin edustajamme ottaa sinuun yhteyttä 24 tunnin kuluessa vahvistaakseen tapaamisen ja sopiakseen tarkemman ajan.

Osta auto

Kyllä, se on mahdollista! Sinulla on 14 päivää aikaa muuttaa mieltäsi. Tarjoamme tässä tapauksessa täyden hyvityksen, jos auton kilometrimittarissa on korkeintaan 1000 km:n ero toimituksen aikaiseen nähden.

Onnittelut! Nouda uusi käytetty autosi ja nauti!

Ehdottomasti! Hinnat eivät muutu ja ostotilaukset käsitellään aina per ajoneuvo.

Ei. Drivalia toimii kiinteiden hintojen perusteella. Se tarkoittaa sitä, että ajoneuvojen hinta on kiinteä, eikä hinnoista voi neuvotella. Hinnoittelumme on kokonaisuudessaan läpinäkyvää.

Hinta sisältää:

  • ALV:n
  • auton sisä- ja ulkopintojen pesun
  • auton rekisteröinnin.

Nouto ja toimitus

Onnittelut uudesta ajoneuvostasi. Jos ajat uudella autollasi heti ulkomaille, muista ottaa seuraavat asiat mukaasi, kun tulet noutamaan uutta autoasi:

  • Rekisteröintihakemus (jonka vakuutusyhtiö on täyttänyt)

Kyllä voi, mutta Drivalia ei järjestä ajoneuvolle kuljetusta. Vastuu ajoneuvon viennistä ulkomaille on sinun.

Onnittelut uudesta autostasi! Sovi ensin tapaaminen myynnin edustajan kanssa, jotta voimme varmistaa, että ajoneuvo on täysin puhdas ja valmiina matkaan.

Ajoneuvot puhdistetaan perusteellisesti ennen toimitusta. Huoltoa ei suoriteta, ellei huollon määräaikaa ole ylitetty (ajallisesti tai kilometrimäärän perusteella).

Maksa auto

Hinta sisältää:

  • ALV:n
  • auton sisä- ja ulkopintojen pesun
  • auton rekisteröinnin
  • Neljäsosan säiliön tai 75% ladatun akun.

Lisätietoa Drivaliasta

Autot huolletaan huolto-ohjelmien mukaisesti. Ne on myös tarkastettu ja puhdistettu perusteellisesti ennen palvelupisteeseemme saapumista. Jokaisen auton tarkempien tietojen sivulla näet auton täydellisen huoltohistorian, jossa näkyvät autoa koskevat korjaamopalvelut, mahdolliset korjaukset ja huollot.

Drivalia on autoleasingiin erikoistunut yritys. Myymme myös leasing-käytöstä poistuneita autoja kuluttajille ja yrityksille. Kauttamme voit ostaa vähän käytetyn, ainoastaan yhdellä omistajalla olleen auton. Palvelemme Vantaan myymälästä, johon voit sopia ennakkoon koeajon. Halutessasi voit myös ostaa käytetyn auton myös täysin verkosta. Takaamme kiinteän ja kilpailukykyisen hinnan, ja autoissamme on 14 päivän palautusmahdollisuus. Jokainen automme on tarkasti huollettu ja tarkistettu. Saat täyden huoltohistorian mukaasi.

Autoillemme tehdään aina huolellinen tekninen tarkastus ja ne ovat moitteettomassa kunnossa liikkeissämme. Ne omaavat myös täydellisen huoltohistorian, jolloin sinun ei tarvitse miettiä auton menneisyyttä.

  • Aina savuttomia. Kukaan ei ole koskaan tupakoinut näiden autojen sisällä.
  • Kori- ja tekninen tarkastus suoritettuna. Se tarkoittaa sitä, että kaikki automme toimitetaan hyvässä kunnossa.
  • Täysin puhtaat sisä- ja ulkopinnat.
  • Yleiskatsaus koko huoltohistoriaan.

Autoissa on aina kesä- ja talvirenkaat.

Ei. Kaikki Drivalian käytetyt autot ovat savuttomia.

Automme ovat olleet vain yhdellä omistajalla, jonka leasing-käytästä auto on palautunut. Harvoissa tapauksissa autolla on saattanut olla kaksi aiempaa omistajaa, jolloin ilmoitamme aina asiasta.

Sovittu tapaaminen kanssamme

Se on mahdollista!

Muista kuitenkin seuraavat asiat:
Sovithan koeajon etukäteen puhelimitse tai sähköpostitse, jotta voimme varmistaa auton olevan paikalla ja valmiina sinulle koeajettavaksi. Saat vahvistuksen tapaamisestasi puhelimitse tai sähköpostitse. Otathan mukaasi ajokortin, koeajo ei ole mahdollista ilman voimassa olevaa ajokorttia.

Kyllä vain, useamman auton koeajo on mahdollista. Autamme sinua löytämään juuri sopivan auton.

Voit mieluusti tulla paikan päälle tutustumaan autoihimme ilman sovittua ajanvarausta. Huomioi kuitenkin, että palvelupisteessämme saattaa olla autoja, jotka on jo varattu tai eivät ole valmiiksi sisätiloissa.

Suosittelemmekin, että sovit tapaamisen, jotta voimme varmistua auton ja palvelumyyjän olevan valmiina sinua varten.

Napsauta auton tarkempien tietojen sivulla kohtaa ”Sovi tapaaminen”. Saat meiltä vahvistussähköpostin.

Palvelumyyjämme ottaa sinuun yhteyttä 24 tunnin kuluessa vahvistaakseen tapaamisen ja sopiakseen tarkemman ajan.

Miten rahoitan unelmieni auton?

Suoraveloitus ei ole mahdollinen.

Osamaksueriesi viitenumero pysyy kuitenkin samana koko sopimusajan, joten halutessasi voit tallentaa laskun tiedot verkkopankkiisi veloitettavaksi eräpäivänä tai toimittaa laskun tiedot pankkisi maksupalveluun.

Voit myös tilata laskut sähköiseen Netposti -postilaatikkoon. Palveluun pääset tutustumaan Postin omilta www-sivuilta.

Rahoitetulla ajoneuvolla on oltava liikennevakuutuksen lisäksi täyskaskovakuutus, joka sisältää osamaksuvakuutuksen. Omavastuu saa olla enintään 650 €.

Yksityisasiakkaana tarvitset verkkopankkitunnukset tai mobiilivarmenteen.

Osamaksusopimusta ei pääsääntöisesti ole mahdollista siirtää toiselle henkilölle tai yritykselle.

Aukiolo ja yhteydenotto

Aukioloajat:

Maanantai – perjantai: 10-18
Lauantai: 10-14

Sunnuntaisin suljettu.

Jos sinulla on kysyttävää, haluat antaa palautetta tai et löydä haluamaasi autoa, voit ottaa meihin yhteyttä monin tavoin. Tehtävämme on auttaa sinua.

  • Soita meille: p. +358 207 345 710 (olemme tavoitettavissa aukioloaikoina)
  • Lähetä meille sähköpostia: [email protected]
  • Tule käymään palvelupisteessämme!

Myyntipisteemme sijaitsee Vantaalla, osoitteessa Nuolitie 2.

Ota meihin yhteyttä

Voit soittaa meille arkisin klo 10 – 18 ja lauantaisin klo 10 – 14

Lähetä meille sähköpostia

Olemme sinuun yhteydessä yhden arkipäivän kuluessa